środa, 7 lutego 2018

Fit placuszki bananowe (banana pancakes)

W końcu udało mi się stworzyć najlepszą, najprostszą i najsmaczniejszą wersję placuszków bananowych. Jak tylko ich spróbowałam, od razu wiedziałam, że muszę się nimi z Wami podzielić. J
 Mimo, że nie zawierają cukru są bardzo słodkie i rozpływające się w ustach. Myślę, że to idealna propozycja na śniadanie lub przekąskę, szczególne dla wielbicieli słodkości. Te fit placuszki bananowe (banana pancakes) robi się szybko i bardzo łatwo. Nie sposób ich zepsuć J

Placuszki bananowe – składniki

  • banan,
  • jajko,
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • szczypta soli,
  • duża łyżka mąki pełnoziarnistej pszennej,
  • duża łyżka płatków owsianych,
  • olej kokosowy do smażenia.
placuszki babanowe


Jak zrobić placuszki bananowe?

Banana rozgniatamy widelcem i dokładnie łączymy z pozostałymi składnikami. Na patelni rozgrzewamy olej kokosowy, i smażymy placuszki z obu stron. Podajemy z…  z czym sobie wymarzycie. U mnie w wersji z kiwi J

Kaloryczność placuszków bananowych

banan – 119 kcal,
jajko – 78 kcal,
mąka pszenna pełnoziarnista – 60 kcal,
płatki owsiane błyskawiczne – 45 kcal,
olej kokosowy – 90 kcal
Razem: 392 kcal

 Koniecznie spróbujcie placuszków bananowych z mojego przepisu i dajcie znać w komentarzach jak smakują!



2 komentarze:

  1. To chyba moja ulubiona wersja placków ;) Często robię podobne!
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Żyj lekko , Blogger