środa, 20 września 2017

Omlet ze szpinakiem - dietetyczny przepis!

Omlet ze szpinakiem - przepis dietetyczny 

Jak zrobić omlet ze szpinakiem?

Na szczęście nie ma nic prostszego! Ostatnio sama się o tym przekonałam robiąc taki omlet na śniadanie. Wyszedł przepyszny! To dla mnie chyba najlepsza wersja omletów na słono. A w dodatku robi się go banalnie prosto.
Łapcie mój ulubiony przepis na omlet ze szpinakiem J
Omlet ze szpinakiem
Omlet ze szpinakiem

Składniki na omlet ze szpinakiem:

  • garść szpinaku
  • 2 jajka
  • ząbek czosnku
  • ulubione przyprawy (u mnie sól himalajska, pieprz cayenne, bazylia)
  • pomidor (najlepiej słodki, wtedy smaki się fajnie łączą).
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia

Jak zrobić omlet ze szpinakiem:

1    Zmiksuj szpinak, jajka i czosnek blenderem.
2. Dodaj ulubione przyprawy i proszek do pieczenia.
3. Rozgrzej na patelni tłuszcz i smaż przez chwile. Kiedy omlet się lekko zetnie połóż na niego plasterki pomidora. Smaż na małym ogniu pod przykryciem. 

       Smacznego! 




   Omlet ze szpinakiem  ma około 310 kalorii.


   Polecam też mój ostatni przepis na pyszne fit gofry! :)

9 komentarzy:

  1. Nie przepadam jakoś za omletami ogólnie, ale ten przepis mnie kusi by spróbować dać szansę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie w takim razie, posmakuje Ci na pewno :)

      Usuń
  2. Z miłą chęcią skosztuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny przepis. na pewno wypróbuję
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam ostatnio jakiś fajnych zdrowych przepisów muszę go wypróbować <3 Wygląda bardzo apetycznie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam omlety! Z chęcią wypróbuję Twój przepis. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szpinak, uwielbiam omlety więc idealny przepis dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Żyj lekko , Blogger