poniedziałek, 25 września 2017

Zdrowe muffinki czekoladowe!

Zdrowe muffiny – pyszne i pachnące czekoladą!

Zdrowe muffiny – pyszne i pachnące czekoladą!

 Czy to w ogóle możliwe? Oczywiście, że tak. Co najlepsze, wystarczy poświęcić na nie tylko pół godziny. Ich skład jest lekko.. nietuzinkowy. Jednak kto by się tego domyślił? Są przecież takie dobre.
 Zapraszam do wypróbowania przepisu na pyszne, czekoladowe i zdrowe muffiny J


Składniki:
  • puszka czerwonej fasoli
  • 2 jajka
  • dojrzały banan
  • 20 gramów kakao (ok. 2 łyżki)
  • 25 gramów oleju (ok. 2-3 łyżki)
  • pół tabliczki gorzkiej czekolady
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • stewia lub inny słodzik – ilość według uznania (u mnie 7 tabletek stweii)



Jak zrobić zdrowe muffiny?

Fasolę przekładamy do miski i dokładnie płuczemy. Dodajemy do niej banana i 2 jajka. Wszystko dokładnie blendujemy przez około 7 minut. Do powstałej masy wsypujemy  kakao, proszek do pieczenia, rozkruszoną na proszek stewię i 2/3 posiekanej czekolady. Ciasto przelewamy do 10 foremek na muffinki  i posypujemy je pozostałą czekoladą. Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180° C i pieczemy przez 40-60 min (w zależności od piekarnika).

Smacznego!

Kaloryczność:
Jedna muffinka (1/10 całego ciasta) ma około 100 kalorii. 

Do zrobienia tych zdrowych muffinek zainspirowała mnie Magda z bloga - Wiem co jem :)




15 komentarzy:

  1. OOO coś dla mnie już od miesiąca odżywiam się zdrowo muszę wypróbować przepis <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu spróbować zrobić coś z fasoli, a ten przepis wydaje się pyszny, więc pożyczam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    • mój blog •

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny przepis. na pewno zrobię:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę zrobić sama! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudownie , aż żal,ze nie potrafię piec. Zawsze coś mi nie wyjdzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przepis nie wymaga specjalnych umiejętności :D Próbuj!

      Usuń
  6. Nietypowy skład... Ale to sprawia, że jeszcze bardziej chce się wypróbować ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanką takich fit przepisów na słodycze! Czekam na więcej :) Fajny blog, będę wpadać częściej!
    http://zszafypannyjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muffinki! Jejku uwielbiam je ,a tym bardziej że jest wersja fit to można jeść i jeść haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepis zapisałam, na pewno zrobię:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis bardzo ciekawy, ale zdjęcia - rewelacyjnie do tego pasują <#

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za przepis! Jestem ogromnym łasuchem i uwielbiam piec. Na pewno go wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu wypróbować przepis z fasolą, jakoś nie mogę się ciągle przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Żyj lekko , Blogger