piątek, 18 sierpnia 2017

Jak zrobić fit gofry – łatwy przepis!

Fit gofry chodziły za mną już od kilku dni. Więc kiedy tylko dorwałam gofrownice, zabrałam się za przyrządzanie ciasta. Postanowiłam trochę poeksperymentować z kolorem, bo miałam akurat pomarańczowy barwnik spożywczy. Zobaczcie co z tego wyszło :)



Gofry wyszły mięciutkie, słodkie (bez grama cukru!), a przede wszystkim zdrowe. Możesz śmiało korzystać z tego przepisu jeśli dbasz o swoją codzienną dietę.  
Muszę przyznać, że robiłam je pierwszy raz, a wyszły idealnie – takie jak chciałam.

Przepis na fit gofry


Składniki na 3 gofry:

  •          1 średni banan
  •          1 jajko  
  •         pół szklanki mąki orkiszowej lub pełnoziarnistej 
  •          pół łyżeczki proszku do pieczenia
  •         łyżka oleju kokosowego
  •          opcjonalnie barwnik spożywczy

Jak zrobić fit gofry:

  •          banana zblenduj lub po prostu rozgnieć widelcem
  •          dodaj pozostałe składniki i wymieszaj (to również czas na dodanie barwnika)
  •          ciasto piecz na rozgrzanej gofrownicy kilka minut.



Smacznego J
Kaloryczność fit gofrów:
508 kcal


1 komentarz:

Copyright © 2016 Żyj lekko , Blogger