sobota, 3 marca 2018

Naleśniki budyniowe (czekoladowe)


Naleśniki budyniowe? Jakoś nazwa nie specjalnie do mnie przemówiła. Mimo to, postanowiłam poeksperymentować. Okazało się, że były strzałem w dziesiątkę na moje kubki smakowe. Mogę śmiało powiedzieć, że to są najlepsze naleśniki jakie w życiu jadłam! Pachną i smakują niesamowicie. A dodatkowo nie zawierają mleka. Dziś robię je już drugi raz z rzędu i coś czuję, że nie ostatni. One dosłownie wciągają. J



Składniki na 4 naleśniki budyniowe


Ciasto:
1 jajko,
40g budyniu śmietankowego (w proszku)
150 ml wody,
1 łyżeczka kakao,
wybrane słodzidło (ksylitol/ miód/ stewia),
olej kokosowy do smażenia.

Nadzienie:
2 banany,
3 łyżki masła orzechowego,
opcjonalnie łyżeczka miodu.


Jak zrobić naleśniki budyniowe?


Wszystkie składniki na ciasto miksujemy i smażymy na rozgrzanym oleju kokosowym. Nadzienie: banana rozgniatamy widelcem lub blendujemy i łączymy z pozostałymi składnikami.

naleśniki budyniowe


To wszystko. Proste, prawda? Dajcie znać w komentarzu, czy robiliście albo zrobicie budyniowe naleśniki! J



7 komentarzy:

  1. O mamuniu pierwszy raz o takich słyszę! Mam w domu masło orzechowe i nie wiem co z nim zrobić. Wybróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałem nigdy o takich naleśniczkach ale muszą być przepyszne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam takie naleśniki i uważam, że są na prawdę przepyszne!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają przepysznie!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/2018/03/03/put-a-sock-on/

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow nie widziałem o jego istnieniu, muszę kiedyś go spróbować zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny przepis. Chętnie zrobię takie naleśniki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o takich naleśnikach, ale z przyjemnością wypróbuję Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Żyj lekko , Blogger